Friday, August 5, 2011

Dunia ku ku rasakan seperti musnah...


Salam... hai semua folower2 ku... inginku memohon ampun dan maaf kerana dh lama sgt.. ku rasa sudah berkurun..ihhiihiih... diriku x meng “UPDATE” blog ku ini... monster bukan apa... hehehehe... di sebab kan satu peristiwa... insiden... yang amt sedih dan kecewa ini membuatkan diri ku c MONSTER x de mood nk bt pe pun... malah xtvt ber MUKA BUKU pun sudah lama terhenti... hurm.. xthu bgi mn hendak ku mula kan cerita ini... banyak entry yg aku nk kena masuk kn hari ni... hope korg xbosan bace semuanye.. ihihihhi ade suka duka.. lets story teling wif me GREEN MONSTERZZZZ........
Alkisah bermula lah pada tarikh... tut... den xingt.. yg pasti n memg pasti pd hri yg sma aq exam paper ACC 100... 2jam sebelum den nk pogi ambil exam den dapat 1 col... hurm.. d pendekan lah panggilan yg panas lgi mendebar kan itu telah membuatkan aku gelisah dan resah semasa tym jawab paper account... 15 minit termenung xde mood nk jwb... tpi, alhamdulilah... lega... boleh juga jawab n bersyukur sgt bila paper ACC 100 yg den xdo basic tu den dpt A... wlaupun just A-... eh, silap2.. bkn nk cite sal result pun... k, smbg balik eh...panggilan yg aq dpt td tu telah membuatkan diriku mendapat sekeping surat... jeng2.. bkn surat CINTA k... surat yg memg buat aku kusut, serabut n terpaksa menunda tarikh kepulangan ku....
Ok, sambung lgi... exam dh hbs tapi, aku x boleh balik lg... kwn2 semua dh balik.. aku ni berdebar2 lagi... sumpah aku sgt tkt... tq to my laply fwen yana da small t-rex.. die pun isau jg.. die bg semgt supaya aku sabar... yana pun dh balik.. 29 APRIL 2011... tarikh yg xkan aku lupa... tarikh yg seakan akan buat impian ku musnah... dan perkara pada hari itu buat aku menagis tiap masa... tiada tempat nak mengadu kecuali pada YANA... DEAR, TQ SO MUCH... LOVE U... TQ CUZ BEING MY BEST FWEN... petang tu aku pulang ke rumah dengan perasaan sedih dan kecewa yang amat sangat..
Sepanjang cuti sem d rumah aku tiap hari menunggu posmen... menuggu surat seterusnya... dan akhirnya sampai.. nasib baik sampai ke tangan ku... xde sapa pun boleh tahu tentang ini... just me,yana n ain... tq to both of my fwen.. syg korg ketat2.. hurm.. aku berserabut lagi memikir... surat feedback xde pun sampai.. habislah aku... masa depan ku... siang malam aku menangis.. xde sape tahu... sianag malam aku berdoa pada DIA yg SATU... alhamdulilah... doaku termakbul... result yg dah kuar buat aku gembira seketika... huuhuhhu...ok, nie 1st entry k.. de kisah sambungan tuk story nie... TUNGGUUUUU...

No comments:

Post a Comment