Friday, August 5, 2011

DI SEBALIK PILIHAN KU INI ADA RAHSIA...


Hye.. ihihih.. ok, den nk smbg story sebelum ni... lepas result kuar meg aku happy n bersyukur... tpi, aku dalam dilemma... korg ingt x dulu de story yg aku tulis sal aku nak buat fastrek??? Result tuk fastrek kuar sehari selepas result exam.. kul 5 petang kuar... hurm... aku sebenarnya kalau boleh memang tak nak buat fastrek lepas berfikir banyka kali sebab sumpah aku syg kwn2 DPIM BATCH 73.... bila aku inagt batch aku aku menangis.. syg.. nk hbiskn diploma sama2.. tpi, di sbb kan masalh yg telh terjd aku terpksa ambil... yana my best fwen juga izinkn sbb die thu aku terpksa.. kalau x, impianku akan musnah...
26 MAY 2011... 5.45 pm... aku buka portal untuk kemasukan penerapan... alhamdulilah.. aku dapat buat fasterk.. aku bersyukur... tapi, aku sedih sebab terpksa pilih jg untuk msa depan aku... kawan2, aku pilih untuk fastrek sbb ada rahsia yg aku simpn knp aku kena jg bt fastrek... kalau aku x bt fastrek.. aku xkn lg 1 batch gn korg... seyes aku sgt2 sedih... yana, ko thu knp kn??? Yaya bkn nk tinggl kn ko... tp, terpksa... YAYA SYG YANA... SYG DPIM BATCH 73... pepun, gud luk tuk kwn2 semua.. doakan NADIA YAYA Berjaya d fastrek... tabah dgn dugaan yg dtg.. I LOVE ALL OF U... pepun, UNITE!!!! Hope kita semua Berjaya... mohon maaf pada kekwn semua... jgn lupakan NADIA YAYA pula... selalu2 la contact...
Sob3.. sedih kan... hurm.. to yana, insyallah de masa yaya pg lwt ko k.. msk kn megi, tmn pg toilet... bsh bju sma2.. mkn kt fudcort sm2 k... i’ll miss u... tk a gud care k... n gud luk... syg ko ketat2!!!!

No comments:

Post a Comment