Thursday, April 25, 2013

MeNcAr! ReDhaMu Ya RabBi...

Aku mencari redhaMU Ya Rabbi...
Aku mencari kekuatan dariMU...
Aku ingin menjadi hambaMU yang bertakwa..
Aku ingin sentiasa disisiMU

Ya Rabbi....

Aku hambaMU yang kerdil...
Banyak dosa-dosaku terhadapMU..
Aku sedar akan kesalahanku..
Aku alpa selama ini....

Ya Rabbi....

Ampunilah dosa-dosaku..
Terimalah taubat hambaMU
Ku akui akan segala dosaku selama ini
Aku lemah tanpaMU disisi

Ya Rabbi.....

Aku mencari pertunjuk dariMU
Aku mencari kehidupan berlandaskan agamaMU
Aku mencari ketenangan dariMU
Aku mencari cahaya untuk kejalanMU

Ya Rabbi...

Engkau Yang Maha Mengetahui..
Engkau Penciptaku...
Pencipta sekalian alam
Engkau tahu segala isi hatiku..

Ya Rabbi.... 

Aku tenang saat berbicara denganMU
Aku bahagia saat menadah tangan kepadaMU
Aku bersyukur masih diberi hidayah dariMU
Aku gembira bersama agamaMU

Ku AdaMU  Ya Rabbi.....
Terima Kasih Allah  













No comments:

Post a Comment