Friday, June 15, 2012

AkU mAhU sEnd!Ri

Assalamualiakum...

Ku renung langit nun di atas sana... YA ALLAH...cantiknya.. ciptaan YANG MAHA KUASA... tiada tandingan... di sebalik awan-awan di langit nan luas itu ada sang bulan yang setia tika malam menjelma.. ku renung..dan terus merenung.. hati ku kosong.. ku mencari sesuatu.. ku mencari ketenangan.. ya.. aku mencari..mencari sebuah ketenagan.. diri ini ku rasa seperti mahu pergi jauh tanpa di gangu sesiapa.. aku perlukan masa hanya untuk diriku... ya untuk aku..hanya aku...

jangan di tanya mengapa??? kenapa??? aku hanya mahu sendiri... aku mahu ketenangan.. kesibukan membuatkan diriku perlukan ketenangan... aku mencari sesuatu yang telah hilang dalam diri ini.. mencari jalan hidup.. arah tuju... mencari apa yang hilang itu... aku mencari petunjuk...cahaya kehidupan ku... 

hati kecil ini yang tahu.. jauh di sudut hati.. hati ini menjerit.. 
"AKU MAHU SENDIRI"!!!




kemana harus ku bawa diri??? mencari damai yang hilang itu... 

p/s: tiada kaitan dgn CINTA......


1 comment: